זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

שכפול מפתחות לטויוטה

צריכים לשכפל מפתח לטיוטה? מחפשים מפתח חכם לטויוטה? גלו מהו המחיר ובצעו השוואת מחירים במהירות.

מהו המחיר לשכפול מפתח טויוטה?

כאן יש 2 קטגוריות מחירים, שכפול המפתחות הישנים נעים בין 250 - 300 ש"ח ולעומת זאת מחיר שכפול מפתחות חכמים לטיוטה נע בין 500 - 700 ש"ח. 

מחיר שכפול מפתח חכם לטיוטה

מחיר שכפול מפתח חכם לטיוטה: 600 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

דגמי טויוטה הנפוצים בישראל

אם ברצונכם לבצע שכפול של דגם מסוים ואינכם בטוחים האם אנו מספקים את השירות, דעו כי ניתן להזמין דרכנו שכפול לכל הדגמים של טויטה וזה כולל גם את הדגמים הבאים, שנחשבים ליותר נפוצים:

  • אייגו
  • יאריס
  • קורולה
  • אוריס
  • אוונסיס
  • פריוס
  • קאמרי
  • קורולה
  • ורסו
  • פריוס פלוס

שכפול מפתח טויטה - למה זה נדרש בכלל?

לא פעם, עולה השאלה מדוע בכלל צריך לשכפל מפתחות לרכב? הסיבה היא שלעיתים יש מספר נהגים באותו הבית ולכן מצב בו קיים רק מפתח אחד הוא מצב בעייתי מקשה מאוד על בעלי הבית להשתמש ברכב כאשר זה נדרש. כמעט בכל בית בו ישנם לפחות שלושה נהגים, שירות של שכפול מפתחות הוא חובה מאחר וברוב הגדול של המקרים אנו מקבלים שני עותקים של המפתח בעת הרכישה של הרכב.

 

שכפול מפתחות טויטה

שכפול מפתחות לרכב טויוטה

רכשתם מכונית חדשה? מזל טוב! אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לאחר הרכישה הוא לבצע שכפול מפתח לרכב במחיר הכי זול, וזה כמובן כלל לא משנה איזה סוג של מפתח יש ברשותכם. דרכנו ניתן להזמין שירות של שכפול מפתחות לרכב טויטה בעבור מפתחות משולבים, בהם השלט והמפתח הם למעשה בגוף אחד וגם מפתחות שבהם יש הפרדה בין השלט למפתח.

אז מה פתאום לבצע שכפול מפתחות לרכב?

כולנו משקיעים סכומים לא מבוטלים ברכבים שלנו בין אם מדובר ברכב חדש ובין אם ברכב יד שנייה. אך מה לגבי שכפול של המפתח? מדובר בפעולה פשוטה יחסית אך לא כולם מקדישים את הזמן ומשכפלים את המפתחות של רכביהם. חשוב לציין כי פעולה זו חייבת להתבצע על ידי גורם מוסמך ומקצועי וכדאי לבחון האם הוא מעניק שירות לסוג הרכב הספציפי שלכם ולמפתח שיש ברשותכם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

שכפול מפתח חכם של טויטה לכל הדגמים

ראשית, בואו נסביר מעט מה זה בכלל מפתח חכם. מדובר במפתח אשר אין צורך להכניסו אל הסוויץ' באוטו. כפי שציינו קודם לכן, שכפול של מפתח חכם הוא יקר יותר אך כיום בדגמים רבים של טויטה מדובר במפתח שנחשב לסטנדרט ואפילו מגיע כברירת מחדל עם רכישת הרכב. זקוקים לשכפול מפתח חכם לטויטה פריוס או לכל דגם אחר? צרו איתנו קשר כעת ונשמח לסייע.

שכפול מפתח לרכב טויטה - כיצד זה מתבצע?

אחת השאלות הנפוצות היא, כיצד מתבצע שכפול מפתחות לרכבי טויטה וזה כלל לא משנה אם מדובר בדגמי יאריס/אוריס, פריוס, קורולה או ורסו. אז נסביר מעט על הטכניקה: ראשית נדרש לבצע שכפול של הברזל, כלומר הצורה עצמה של המפתח. לאחר מכן נדרש לבצע שכפול של צ'יפ האימובילייזר. במידה ומדובר על מפתח עם שלט, נצטרך להעתיק את השלט הקיים על מנת שידע לתקשר עם הקלט הנמצא ברכב. אגב, בשביל לבצע שכפול של מפתחות חכמים נדרש להשתמש במחשב מיוחד. בדרך כלל נראה את המפתח החכם ברכבים יוקרתיים כמו במוו או מרצדס וכן גם בדגמים חדשים של חברות כמו מאזדה.