זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

קודן ננעל ברכב

כאן תוכלו לבדוק מהן הסיבות לנעילת קודן הרכב? מה עושים כאשר קודן הרכב נעול? כמה יעלה לכם להזמין מנעולן רכב? ואיך תוכלו בהליך קצר להשוות בין מנעולני רכב ולחסוך.

מה עושים כאשר קודן לרכב ננעל?

קודם כל, כאשר קודן לרכב ננעל אחרי מספר נסיונות הקשה שגויים יש לכבות את מנוע הרכב ולהמתין בין 10 דק' לחצי שעה לפחות. בנוסף חשוב לוודא שכל דלתות הרכב סגורות באופן מיטבי מפני שישנם קודנים המחוברים לקווי דלתות הרכב ואם הן לא סגורות בצורה תקינה - קודן הרכב שננעל לא יתאפס.

 

במידה וביצעתם את שני השלבים הנ"ל והקודן עדיין לא התאפס מומלץ לפנות למנעולן רכב מוסמך שיאפס את הקודן במינימום נזק ובצורה מיטבית.

 

קודם ננעל ברכב

כמה עולה תיקון ע"י מנעולן רכב

במידה ואין לכם אפשרות להמתין חצי שעה או כאשר הרכב עדיין נעול גם לאחר שכיביתם את הרכב והמתנתם - יש להזמין מנעולן רכב ולקחת בחשבון כי עלות תיקון קודן לרכב או התקנה של קודן רכב חדש עולים בשווי דומה הנע בין 200 ל- 400 ש"ח. ההבדל הוא שעל התקנת קודן רכב חדש בד"כ תקבלו אחריות עד שנה מטעם המנעולן ולכן היות ולא מדובר בשוני במחיר - מומלץ להתקין קודן חדש ברכבכם במקום לתקנו.
 

מחיר ממוצע לתיקון קודן רכב שננעל

מחיר ממוצע לתיקון קודן רכב שננעל: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

למה הקודן ננעל ברכב?

כאשר קודן ננעל ברכב זה יכול להיות משלל סיבות ששלוש מהם נפרט כאן:

  • שגיאה בהקשה - במקרים מסויימים הכוללים לחץ ובילבול עלול הנהג לשגות בהקשת הקוד  סיבה המביאה לקודן כך שהקודן ננעל ברכב. 
     
  • תקינות התקנת הקודן - כאשר מתקינים קודן לרכב בצורה לקויה זה עשוי לגרום בחלוף הזמן לשיבוש בין פעולת החשמל לקודן עצמו.
     
  • חילופי מזג אויר - תתפלאו לשמוע כי בעת חילופי עונות קודן הרכב מושפע גם הוא. קודן לרכב בנוי ממגעי פחם המוליכים מעגל אלקטרוני שמפעיל את הקודן. בקיץ מגעי הפחם מתרחבים ובחורף הם מתכווצים - דבר זה מביא לשחיקה של הקודן ולאי תפקודו.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

השוואת מחירים בין מנעולני רכב

קודן לרכב שננעל עשוי להשבית לכם לא רק את הרכב אלא גם את יומכם ולכן על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר תוכלו להשאיר פרטים ולהשוות בין עד 3 מנעולני רכב שיתקנו את הקודן שננעל ברכב.