זקוק למנעולן רכב? השאר פרטים ומיד חוזרים!

קודן לרכב לא מגיב

נתקעתם עם קודן לא מגיב ברכב? כאן תוכלו לקרוא מהן הסיבות לכך, מה ניתן לעשות במקרה כזה, כמה זה עולה ואיך בהליך קצר בפורטל מפתח בקליק תוכלו לקבל עד 3 מנעולני רכב שדרכם תוכלו להשוות ולחסוך בכסף.

מה עושים כשקודן לרכב לא מגיב?

כאשר קודן לרכב לא מגיב והרכב לא מניע - ניתן לבצע 2 שלבים על מנת להוביל לפתרון הבעיה (יש לקחת בחשבון שפיתרון הבעיה בעצמכם עשוי להחמיר את הבעיה ולא לתקנה):

  • ניקוי מגעי קודן - כאשר קודן לרכב לא מגיב זה יכול להיות בגלל הצטברות לכלוך ואבק. יש לפרק את לוח המקשים ולנקות תחתו בזהירות שלא ייווצר קצר.
  • ניתוק המצבר - יש לנתק את מצבר הרכב ולהמתין בין עשר דקות לחצי שעה ולנסות להפעיל מחדש את הקודן.
     
  • להזמין מנעולן רכב - כאשר שני השלבים מעל לא צולחים יש להזמין מנעולן רכב שיתקן את הקודן התקול

מדוע הקודן לא מגיב? מה הסיבות?

ריכזנו כאן 3 סיבות עיקריות מדוע קודן לרכב לא עובד :

  • בעיה במערכת החשמל - כאשר יש קצר בתקשורת שבין הקודן למערכת החשמל המקשרת אותו להנעת המנוע.
     
  • התקנה לקויה של מצבר - כשקודן לרכב לא מגיב זה יכול לקרות עקב מקרים בהם הוחלף מצבר והקודן לא הסתנכרן באופן תקין עם מערכת החשמל של הרכב.
     
  • מקשי קודן שחוקים - כאשר נוצרת שחיקה של מקשי הקודן לאחר פעילות ממושכת בו מה שמביא לחוסר כיוונון בין המקשים לדוגמה אם תלחצו 3 זה יסמן לך 5 ואם תלחצו 1 זה יסמן לך 4 וכו'. כאשר קורה מצב כזה זה עשוי להביא לנעילת הקודן שלכם ולהשהיית פעילות הרכב.

 

 

קודן לרכב לא מגיב

כמה עולה תיקון קודן לרכב שלא מגיב?

עלות תיקון קודן שלא מניע בהרכב כמו גם תיקון קודן שננעל נעה בין 200 ל- 400 ש"ח. חשוב לציין שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לסוג הקודן. שימו לב שלרוב עלות תיקון הקודן עשויה להיות שווה במחירה לעלות התקנה של קודן חדש לרכב.
 

כאשר מוצע לכם לבחור בין השניים מומלץ לתעדף את אופציית החלפת הקודן היות ואורך חיי קודן מסתכם ב- 3 שנים בלבד.

 

מחיר תיקון קודן לרכב שלא מגיב

מחיר תיקון קודן לרכב שלא מגיב: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

השוואת מחירי תיקון קודן בין מנעולני רכב

כאשר נתקעים עם קודן לרכב שלא מגיב זה עשוי לפגום לכם בשיגרת היום ולהביא לתסכול גדול. עכשיו נותר רק לברר איך ניתן לתקן את הבעיה ביעילות ובמחיר הטוב ביותר. אנו בפורטל מפתח בקליק מצאנו עבורכם פיתרון: כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את פרטיכם ותוכלו לקבל עד 3 מנעולני רכב שביניהם תוכלו להשוות ולחסוך בכסף רב וכל זה כשירות חינמי וללא התחייבות מצדכם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706319

שאלות בנושא תיקון קודן שלא מגיב ברכב

בסעיף זה תוכלו לעיין בשאלות שנשאלו ע"י לקוחות אמיתיים שנתקלו באותה הבעיה בידיוק. התשובות סופקו ע"י צוות פורטל 'מפתח פלוס'.

כמה זמן ייקח לתקן קודן שלא מגיב?

לרוב מדובר בהליך די קצר של בין רבע שעה עד חצי שעת עבודה.


מה לעשות כשקודן לרכב לא מניע?

כאשר קודן הרכב משבית את יכולת הנעת הרכב שלכם - נסו לפרק את לוח המקשים ולנקות מתחת למגעי המקשים. אם זה לא עובד לקרוא לבעל מקצוע.


למי לפנות ע"מ לתקן קודן לרכב?

ניתן לפנות למתקיני מערכות רכבים או למנעולן רכב.


למה קודן לרכב לא עובד בקור?

אמצעי הקודן הינו רגיש מאוד לסוגי מזג האויר השונים. בקיץ מגעי הפחם (הנמצאים מתחת למקשי הקודן) מתרחבים ובחורף הם מתכווצים ושינויים אלו עשויים לגרום לקודן להישחק ולא להגיב.